5 סוגי ניתוחים פלסטיים שהישראלים אוהבים

אין זה סוד שישראל הפכה בשנים האחרונות להיות מעצמה של ניתוחים וטיפולים אסתטיים ופלסטיים. עשרות מרכזים נפתחו, רופאים רבים אשר התמחו בתחום הפלסטיקה פתחו מרפאות פרטיות, ישראלים רבים וכן תיירים מבקשים לעבור ניתוחים בישראל.

העובדה שישראל הפכה להיות מעצמה של ניתוחים פלסטיים, היא עניין שקל מאוד להסביר. הניסיון שרכשו רופאים ישראלים במשך השנים, כתוצאה מטיפול בחיילי צה"ל שנפגעו בעת מלחמות ואירועים ביטחוניים אחרים והעובדה שבישראל ישנם בתי ספר לרפואה איכותיים ומובילים, הרי שכל זה מוביל לידי כך שהתחום הוא מאוד פופולארי ואיכותי בישראל.

כשאנחנו מסתכלים על רשימת הניתוחים אשר מתבצעים בישראל, וזו רשימה לא קצרה, אנחנו לא נתקשה למצוא 5 ניתוחים פלסטיים שעומדים מעל כולם בפופולאריות הרבה שלהם. פופולאריות זו נובעת הן מהעובדה שהרבה ישראלים מרגישים שמדובר באזורים שזקוקים אצלם לתיקון ושיפור, והן בזכות העובדה שהרופאים הישראלים מתמחים מאוד בניתוחים אלו, מה שהופך את סיכויי ההצלחה לגבוהים מאוד.

5 ניתוחים פלסטיים הכי פופולאריים בישראל

  1. ניתוחי אף – להבדיל מניתוחים אחרים, מדובר בניתוח שכבר בגיל צעיר אפשר לעבור אותו. לא מעט נערים ונערות עוברים ניתוח אף בגיל העשרה. מדובר בניתוח פשוט וקל שדורש תקופת החלמה קצרה של מספר ימים. הניתוח כשלעצמו הוא פשוט ונמשך שעה-שעתיים, ובדרך כלל הוא נעשה במטרה להקטין את גודל האף או להסיט אותו מעט ממקומו על מנת ליישר אותו.
  2. ניתוחי חזה – ניתוחים להגדלת חזה הפכו פופולאריים מאוד בקרב נשים בשני העשורים האחרונים. גם כאן מדובר על ניתוח שבזכות הידע הרב שנרכש אצל הרופאים הישראליים, הם הגדילו את סיכויי ההצלחה. מה עוד שכל נושא השתלים שבעבר היה בעייתי, השתפר פלאים והגדיל את הסיכוי שהתוצאות יישמרו עם הזמן. יש לציין שמלבד ניתוח הגדלת חזה, גם ניתוח הרמת חזה נחשב פופולארי מאוד.
  3. שאיבת שומן – לא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם מצב של השמנת יתר אל מול קושי גדול לרדת במשקל באמצעות דיאטות. הדרך לפתור את זה, לפחות חלקית, היא באמצעות ניתוח שאיבת שומן שגם מאפשר להם להרזות ולהציג גזרה הרבה יותר חטובה וגם מאפשר להם להוריד שומן במקומות בהם לא תמיד דיאטה מצליחה, למשל בירכיים, מותניים, ישבן ואזורים אחרים. מדובר על ניתוח פשוט שנמשך שעות בודדות וההחלמה ממנו קצרה מאוד.
  4. הרמת עפעפיים – ניתוח הרמת עפעפיים מתבצע בעיקר בקרב אנשים מבוגרים, גברים ונשים, הוא מיועד לאפשר להם לראות טוב יותר. זהו ניתוח פלסטי אך יש לו גם משמעויות נוספות. אנשים רבים סובלים ממצב בו העפעפיים שלהם נופלים ואז העיניים לא פקוחות לגמרי, מצב שגורם להם להתקשות ולהתאמץ בראייה. על כן הם בוחרים לעבור ניתוח זה.
  5. מתיחת פנים – ניתוח שהיה מאד ומתמיד פופולארי אך בשנים האחרונות בעקבות שיפורים שונים שהוכנסו בו, הוא הפך פופולארי אף יותר. מדובר בניתוח שמטרתו להעלים קמטים ולהחזיר לפנים את המראה הרענן שלהם.

כדאי לבדוק גם

7 טיפים פשוטים להרגעה בזמני לחץ

לכולנו מגיע להירגע. רוגע טוב לבריאות ולמעשה לוקח פחות זמן ממה שכולנו אולי מאמינים. בפועל אין צורך …

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …