טבע

בית מרקחת – לא על הקרם לבדו

ראמי חאייק – מנהלת תחום פרופישנל-סופהרב

עיסוק במראה החיצוני נוגע בכולנו, כשאנחנו מתלבשים בבוקר לעבודה, לפני יציאה לבילוי או אפילו כאשר אנחנו מורידים את הכלב לטיול. אריסטו, לפני אלפי שנים כבר אמר: "היופי הוא מכתב ההמלצה הטוב ביותר". אז כמו שאנחנו עומדים מול ארון הבגדים ומקפידים לבחור מה ללבוש ואיך להתאים צבעים עלינו לבחור מה להכניס לגוף שלנו.

אורח החיים המודרני מביא איתו קידמה, אך יחד איתה גם אויבים נוספים וחדשים נכנסים לחיינו. זיהום סביבתי, קרינה, סטרס יומיומי ותזונה לא מאוזנת הם רק חלק מהנזקים שאנו נחשפים אליהם יום יום. כל אלה משפיעים לנו ישירות על העור. העור שלנו הוא האיבר הגדול והחשוף ביותר בגוף. זהו איבר נושם כמעט כמו הריאות שלנו ורבים מאתנו מרגישים באופן מידי את ההשפעות הטובות ו/או הלא טובות של אורח חיינו, ישירות עליו.

כשמדברים על יופי ומראה חיצוני, אין זה מפתיע שמראה העור מהווה פקטור חשוב. אין זה סוד שעור בריא ומראה מטופח הם סמל להצלחה כלפי חוץ, ונותן הרגשה מדהימה לנפש.

סדרת פרופשיונל של חברת סופהרב, היא סדרה ייעודית וייחודית המספקת מענה מושלם לטיפוח העור והמראה החיצוני, תוך כדי שיפור כולל של תפקוד מערכות הגוף. מחקרים רבים מראים כי קיימות מספר תופעות אשר לא נותנות לנו מנוח וכולנו היינו שמחים להיפטר מהן – אקנה, פיגמנטציה, גמישות העור, חיזוק שורשי השיער, חיזוק הציפורניים, הגנה מפני נזקי הסביבה והזדקנות העור וכו'. אנחנו בסופהרב מאמינים כי שימוש בקרמים למריחה על העור יכולים לעזור אך מהווים מענה חלקי בלבד ולכן פתחנו את סדרת סופהרב פרופשיונל אשר מאפשרת שילוב של השלמות תזונתית, כלומר תוספי תזונה, יחד עם הטיפוח הקוסמטי הרגיל שלנו. לא מספיק למרוח קרם על העור, מבחוץ, עלינו "למרוח" קרם גם מבפנים, כלומר להזין את הגוף שלנו בחומרי בניין הטובים – שימוש ברכיבים כמו תמצית רימונים, שום, אבץ, ויטמין C, פיקנוגינול, תמצית פירות יער וכו'…

למי היא מתאימה ולמה?

אקנה – לטיפול ומניעה של אקנה בכל גיל- פורמולה המבוססת על גישה תרפויטית רחבה לטיפול באקנה שבה יש התייחסות לאיזון הורמונאלי, למניעה של זיהום בקטריאלי בעור, לעידוד תהליכי החלמה וריפוי פצעים, להיגיינה טובה, ולשיפור מאזן הרעלים בגוף.

עור יבש וגמישות העור – לטיפול בעור יבש וחסר גמישות- פורמולה התומכת בעור ומסייעת להפחתת סימני הקמטים והיובש הקשורים בהזדקנות העור. הפורמולה מסייעת גם להקלה על מצבי דלקת בעור ולטיפול בבעיות עור שונות (אקנה ופסוריאזיס למשל).

פגמנטציה וכתמי גיל – לטיפול ומניעה של פיגמנטציה וכתמי גיל- פיגמנטציה וכתמי עור הם תופעות עוריות שכיחות ונפוצות במדינה שטופת שמש כשלנו. בעיקר חשופות לכך נשים בהריון ונשים שנוטלות גלולות למניעת הריון.

לטיפול ומניעת במחלות עור כרוניות– אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה, אקנה ופסוריאזיס שלהן רקע אלרגי-דלקתי-זיהומי.

הזדקנות העור – למניעת הזדקנות העור ולתמיכה באלסטיות של העור- חיזוק וטיפוח העור, השיער והציפורניים, והאטת תהליכי הזדקנות העור והופעת קמטים.

בסופהרב, אנו מאמינים שכדי להראות טוב אנו צריכים לאמץ אורח חיים בריא הכולל תזונה איכותית, הפחתת מתחים ופעילות גופנית. כשהדבר החשוב מכל הוא להתייחס לעצמנו בכבוד הראוי לנו. אנו משקיעים ממון רב בתכשירים למריחה כדי לשמור על מראה חיצוני חיוני וצעיר ולראשונה יש באפשרותנו לעזור לגוף מבפנים.

כדאי לבדוק גם

10 טיפים למריחת המסקרה בצורה מושלמת

חורף, גשום, קררררר… אנחנו עטופות בסוודרים, צעיפים ומעילים… כל כך עטופות, שלפעמים רק העיניים שלנו …

הסרת שיער בלייזר – כל מה שחשוב לדעת

לפעמים, נדמה שאם הייתי מחברת את כל רצועות השעווה שעשיתי שימוש בהן בחיי הבוגרים, הייתי …

האם דאודורנט אכן טוב לנו?

כל מי שאי פעם נסע באוטובוס ביום חם ולח, מצא את עצמו תוהה, למה לא …