טיפוח הפנים

בית מרקחת – טיפוח הגוף בחורף

גוף האדם הוא מערכת מורכבת מאוד וככזה יש לתחזק אותו ולשמור עליו כל הזמן. עובדה ידועה היא כי אורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית, תזונה נכונה, מאוזנת ועשירה בכל אבות המזון, ויטמינים ומינראלים. הם המתכון לשמור על תפקוד תקין של הגוף בכלל ושל כל המערכות בו בפרט.
אולם חשוב לזכור כי לא די בכך, גם טיפוח הגוף הוא נדבך חשוב והכרחי במערכה הזו.

טיפוח הגוף בחורף בפרט ובכלל לאורך כל השנה אינו מסתכם רק באסתטיקה, בעור נעים בעל מראה צעיר וזוהר כי אם הרבה מעבר לכך. יתרה מזו טיפוח נכון של הגוף, היכולת להיות קשובים וערים לצרכיו, תוך העשרתו בלחות, בקרמים המותאמים בתרכבותם לסוגי העור השונים, החל מעור בעייתי, רגיש, מעורב, וכלה ביבש, שמן. כל אלה ישמרו אותו לטווח הארוך, יעכבו את התבלותו, הזדקנותו, ולא יאפשרו לנזקים כאלה ואחרים להשתלט עליו.

ישנם לא מעט משתנים המשפיעים על עור הגוף, הפנים וכן גם על השיער בכללם מצבי מתח, לחץ, תזונה לקויה ואקלים שהינו משתנה בעל השפעה מרחיקת לכת. לכן טיפוח הגוף בחורף שונה מאשר בחודשי הקיץ. שינויי מזג האויר, החום הקל או הכבד שחלפו ובמקומם קור החודר לעצמות, הלחות שנעלמה ואת מקומה תפס היובש השורר באויר. שלא לדבר על כך שגם השיער שהופך יבש, מפוצל ונושר בצורה תדירה יותר, צריך להסתגל לשינויי האקלים. כל אלה שואבים את הלחות מעור הגוף בכלל והפנים בפרט, מייבשים אותו וגורמים לו לאבד מגמישותו, לכתמים, אדמומיות והתקלפות העור.

אם כך כיצד ניתן להתמודד עם טיפוח הגוף בחורף?
לאורך כל השנה יש להעניק לחות לעור כי היא שומרת עליו ועוזרת לו לתפקד כראוי. בחורף יש לעבור לקרם לחות עשיר יותר כדי להתמודד עם תוצאות האקלים.
חייבים לאורך כל החורף לשמור על העור, גם אם לכאורה נראה כי הקרם עזר והעלים את נזקי האקלים- אסור להפסיק. סרום מחזיר לחות אינטנסיבי, המעניק לחות במשך כל שעות היממה תוך הרגעה וחיזוק עור הפנים הוא פתרון לתוצאות מושלמות לטווח הן הקצר והן הארוך.
כדי לטפל באדמומיות המופיעה בעור יש להשתמש בתחליב פנים עשוי מחומרים מרגיעים.
אסור לפסוח על השפתיים שבחודשי החורף הן הופכות, לקלופות, שורפות, סדוקות ויבשות. לכן יש להתייחס אליהן בחשיבות יתרה, ולהשתמש בשפתון השומר על הלחות ומגן על השפתיים מנזקים כאלה ואחרים.

השאלה המתבקשת כרגע היא איזו חברת קוסמטיקה קיימת בשוק ולה כל מגוון המוצרים הדרושים לטיפוח הגוף בחורף?
וישי- וישי קוסמטיקה הינה חברה של דרמוקוסמטיקה, מוצריה פותחו במיוחד עבור עור בעייתי, רגיש, עור הסובל מבעיות ספציפיות והם מכילים מרכיבים המקלים בצורה משמעותית ובעלי השפעה טיפולית.  ומה באמתחתם? וישי אקווליה- סדרת לחות המכילה מינראלים נדירים עשירים מטבעם במלחים בעלי תכונות ייחודיות וחיוניות לטיפוח העור ובריאותו. כמו כן כל מוצרי הסדרה מסייעים בהרגעת עור הפנים וחיזוקו, הסדרה כוללת סרום מחזיר לחות, קרם לחות לעור רגיל המסייע בהשבת המראה הצעיר. קרם לחות לעור יבש\ חסר לחות, קרם לחות בעל אפקט מתקן, תחליב לחות לכל סוגי העור המסייע בהשבת המראה הצעיר. סטיק לרענון אזור העיניים, סטיק לשפתיים, והרשימה עוד נמשכת כל שנותר הוא רק להתאים את הקרם\ מסיכה\ סרום\ תחליב הנכונים עבור עור הגוף והפנים כדי לשמור עליו מכל משמר.

כדאי לבדוק גם

10 טיפים למריחת המסקרה בצורה מושלמת

חורף, גשום, קררררר… אנחנו עטופות בסוודרים, צעיפים ומעילים… כל כך עטופות, שלפעמים רק העיניים שלנו …

הסרת שיער בלייזר – כל מה שחשוב לדעת

לפעמים, נדמה שאם הייתי מחברת את כל רצועות השעווה שעשיתי שימוש בהן בחיי הבוגרים, הייתי …

האם דאודורנט אכן טוב לנו?

כל מי שאי פעם נסע באוטובוס ביום חם ולח, מצא את עצמו תוהה, למה לא …