מולטי ויטמין אלטמן

מולטי ויטמין של אלטמן – כל הבריאות בכמוסה אחת

כיום, אנשים רבים כל כך שואפים לספק לעצמם ולמשפחתם את התזונה הבריאה והמאוזנת ביותר לצד אורח חיים בריא באופן כללי. אך בפועל יש גישות שונות לגבי תזונה בריאה ומאוזנת ואורח החיים המהיר והמלחיץ כיום אינו אופטימאלי מבחינה בריאותית, ועוד לא דיברנו על זיהום אוויר, מעט מדי שינה, מיעוט חשיפה לשמש ושאר גורמים בעלי השפעה על הבריאות ועל התפקוד השוטף שלנו או תפקוד במצבים מסוימים. מסיבה זו תוספי תזונה מאפשרים להשלים חוסרים ולתגבר על מצבים הפוגעים בבריאותנו. מולטי ויטמין מבית אלטמן הוא דוגמא נהדרת לתוסף תזונה איכותי המאפשר לשפר את בריאותכם ובריאות משפחתכם.

בתעשיית הבריאות יש בשנים האחרונות טענות שונות לגבי היעילות והנחיצות של תוספי תזונה כגון מולטי ויטמינים. אך בפועל כאשר מדובר על מוצר איכותי, בדוק ובטיחותי לשימוש, מוצר המגיע מבית מותג מכובד ומוערך בתעשייה, אז בהחלט ניתן לקבל יתרונות בריאותיים מנטילת מולטי ויטמין. העניין הוא שיש להתאים אישית את המולטי ויטמין ואי אפשר פשוט לקחת כל מוצר תחת הקטגוריה הזו ולצפות לשינוי. כך חברת אלטמן מציעה תוספי מולטי ויטמינים לגברים, לנשים, לנשים בהיריון, לילדים וכיוצא באלו – התאמה אישית מבחינת צרכים, כמויות והחומרים הפעילים עצמם.

התאמת המוצר הנכון לאדם הנכון

כולנו אנשים שונים מבחינת הצרכים שלנו, המצב הפיזיולוגי-בריאותי שלנו וכן הלאה, לכן אי אפשר לצפות שתוסף תזונה אחד ישפיע באופן זהה על כל אחד ואחת. זאת בעיקר נכון כאשר מדובר על מוצר כמו מולטי ויטמין הכולל מרכיבים רבים מאוד בפורמולה מורכבת. מסיבה זו אלטמן מייצרת תוספי מולטי ויטמין המותאמים לאוכלוסיות מוגדרות – וחשוב מאוד להתאים את המוצר המתאים לאדם המתאים. יש תוספי מולטי ויטמין מבית אלטמן בתצורה נוזלית שיש הטוענים כי נספגת טוב יותר בגוף, יש תוספי מולטי ויטמין בצורה כמוסות לבליעה ובצורת של תוסף הנלקח בלעיסה. עבור ילדים למשל, מעבר להרכב הויטמינים שחייב להתאים לדרישות הגופניות שלהם, המוצר צריך להיות מתאים לצריכה לש ילדים – לכן אלטמן מציעה מולטי ויטמין לילדים בצורת לעיסה, כך שהתוסף נראה יותר כמו ממתק טעים ומהנה מאשר כתוסף תזונה או תרופה.

כהמשך של דוגמת המולטי ויטמין לילדים, יש מוצרים שיש להם טעם לוואי או הרגשה לא נעימה – מה שאומר שהילדים לא יאהבו אותם ולא יסכימו לקחת אותם לאורך זמן. באלטמן שמים על נושא זה דגש ולכן התוספים שלהם לילדים מציעים גם טעמים איכותיים ונעימים וגם מרקמים נוחים לילדים. אותו הדבר גם לגבי תוספי מולטי ויטמין לנשים בהיריון למשל – כאשר המוצר מותאם ספציפית לצרכים הגופניים המיוחדים בתקופת ההיריון וההנקה.

רכיבים איכותיים בהרכב הנכון לביצועים אופטימאליים

התחום של ויטמינים ומינרלים הינו כה מורכב ומרובה משתנים שקשה לייצר מוצר איכותי ויעיל באמת. לא רק שיש חשיבות לחומרי גלם מעולים בהפקת הויטמינים והמינרלים לתוסף המולטי ויטמין אלא יש חשיבות מכרעת לריכוזים הנכונים של החומרים הפעילים ולשילוב נכון בין ויטמינים למינרלים לצרכי ספיגה איכותית וביצועים אופטימאליים של התוסף. על כל אלו ועוד מקפידים בתהליך הפיתוח והייצור של מוצרי אלטמן.

לא תחליף למזון, אך מקרבים אותנו לבריאות אופטימאלית

כמובן שצריכת מולטי ויטמין או כל תוסף תזונה אחר אינה יכולה להיות תחליף לתזונה איכותית ומאוזנת. אי אפשר לחיות רק על תוספים ויש חשיבות רבה לקבלת רכיבים תזונתיים נחוצים דרך המזון עצמו. אך תוספי תזונה ונטילת מולטי ויטמין איכותי בהחלט יכולים לקרב אותנו אל עבר בריאות אופטימאלית, לגשר על פערים של חוסרי תזונתיים זמניים ולסייע להתמודד עם מצבים בריאותיים מסוימים.

לרכישת מולטי ויטמין של אלטמן לחצו כאן – מוצרים איכותיים בהתאמה אישית.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …