איך לשמח יולדת לאחר לידה

התקופה שלאחר הלידה היא תקופה מאתגרת ולא פשוטה. היולדת הטרייה נאלצת להתמודד עם לא מעט שינויים, שאת כולם כמעט היא חווה בבת אחת ובפתאומיות, וכל זאת למרות "תקופת ההכנה" המקדימה, תקופה של 9 חודשים. החברה או אחותך הקרובה והאהובה שלך ילדה? תוהה איך לשמח אותה בתקופה הזו, למרות האתגר והקושי? הנה כמה רעיונות למתנות ליולדת:

  1. טיפול ספא מפנק – אם את מחפשת מתנה ליולדת הטרייה ורוצה להפתיע אותה עם פינוק אמיתי, מה דעתך להזמין אותה לטיפול ספא במתחם ספא יוקרתי? כמובן שתצטרכי, באותה ההזדמנות, גם לדאוג למטפלת לתינוק או לוודא עם בן זוגה של היולדת, שאכן יכול להישאר עם התינוק (במידה ומדובר בשעות היום). ישנו מבחר נהדר של טיפולי ספא, המתאימים במיוחד לנשים לאחר לידה. טיפולים אלה מרגיעים מאד ועוזרים ליולדת ליהנות מפסק זמן אמיתי של שעה או קצת יותר.
  2. חוברות עיצוב מיוחדות – אין כמו חוברות עיצוב מיוחדות, שאפשר לדפדף בהן ולשאוב לא מעט רעיונות. אם חשוב לך למצוא מתנה ליולדת שתוכל גם לעזור לה, חוברות עיצוב אלו המציעות בין היתר רעיונות לעיצוב הבית וגם לעיצוב חדרי ילדים ותינוקות, הן פתרון מושלם! תוכלי למצוא חוברות כאלו בחנויות הספרים והציוד המשרדי ולשלב בין כמה חוברות שונות.
  3. תמרוקים שימושיים – כל אישה, לפני או אחרי לידה, אוהבת להתמרח וגם להתבשם. הנה רעיון נוסף למתנה ליולדת הטרייה: רכשי מספר תמרוקים איכותיים, כמו קרם גוף ריחני, סבונים טובים, קרם לעור הפנים ואולי גם בושם וארזי אותם יפה באריזה צבעונית ומפתיעה. את התמרוקים אפשר להגיש בתוך קופסא או בתיק רחצה גדול, שיכול לשמש את היולדת גם בהמשך.
  4. אלבום תמונות מרהיב – אם את מחפשת מתנה ליולדת שתהיה גם מקורית, אלבום תמונות הכולל את תמונותיה של היולדת במהלך תקופת ההיריון וגם תמונות של התינוק החדש, רגע לאחר הלידה, יכול להיות רעיון נפלא וגם מרגש מאד. אפשר להדביק באלבום כתבות שונות של אירועים חשובים שהתרחשו בעולם ביום הלידה וגם להוסיף אלמנטים עיצוביים שונים, כמו מדבקות מיוחדות, פרחים מיובשים, נעליים קטנטנות המתאימות לתינוקות ועוד.
  5. שף פרטי עד הבית – הנה דרך נוספת להפתיע את היולדת הטרייה ולפנק אותה ואת בן זוגה: אפשר להזמין כיום שפים פרטיים ישירות עד הבית, שיבשלו ארוחה במטבח המשפחה. ניתן לתאם איתם מראש את סגנון הארוחה ואת המנות שתוגשנה בה או לאפשר לשף להפתיע את הסועדים. אפשר לבחור בארוחה בסגנון איטלקי, ארוחה בסגנון אסיאתי, ארוחה טבעונית, ארוחה עם טעמים אקזוטיים ומפתיעים ועוד.

ניתן למצוא כיום מבחר נהדר של מתנות ליולדת הטרייה, המוצעות בטווח רחב של מחירים. חשוב להתאים את המתנה לסגנונה של היולדת ולחפש מתנות שתוכלנה לשרת אותה גם בעתיד.

למידע נוסף ורעיונות למתנות לידה לחצו כאן

כדאי לבדוק גם

7 טיפים פשוטים להרגעה בזמני לחץ

לכולנו מגיע להירגע. רוגע טוב לבריאות ולמעשה לוקח פחות זמן ממה שכולנו אולי מאמינים. בפועל אין צורך …

איך לבחור נעלי ריצה?

רוב נעלי הריצה מתאימות לכם וגורמות לכם לחוש בנוח כאשר אתם מודדים אותן בחנות הנעליים, …

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …