הפרעת קשב וריכוז

האם הילד צריך לקחת תוספת טבעית לטיפול בבעיות קשב וריכוז

בשנים האחרונות אנו רואים הרבה יותר מקרים של הפרעות קשב וריכוז. לא משנה אם מדובר על אבחון יתר או על צמיחה של הילדים הסובלים מהתופעות הללו – אם ילדכם סובל מהפרעת קשב וריכוז, המטרה שלכם היא לעזור לו בדרך הטובה והיעילה ביותר. יש בלבול גדול ואפילו חוסר הסכמות בין גורמים שונים לגבי הנחיצות והיעילות של תוספים טבעיות ופתרונות טבעיים להפרעות קשב וריכוז לעומת טיפולים תרופתיים סטנדרטיים או אפשרויות טיפול אחרות. אין ילד הזהה לילד אחר, כאשר בנוסף הפרעות קשב וריכוז כוללות למעשה מעל 10 סוג התבטאות שונים של ההפרעה – לכן זה אך הגיוני שיש תוספים ותרופות טבעיות שיעזרו לילדים רבים.

התרופות הסטנדרטיות (ריטלין ותרופות מרשם אחרות למשל) לטיפול בהפרעות קשב וריכוז אינן מיועדות לטיפול בהפרעות ADHD אלא הן מיועדות רק להעלים את הסימפטומים – אם מפסיקים לקחת את התרופה, הסימפטומים חוזרים בילדים שעבורם התרופות עוזרות. לכן יש ילדים שמגיבים קשה ובאופן שלילי לתרופות אלו – כאמור, יש סוגים שונים של הפרעות קשב וריכוז וההתאמה האישית של הטיפול הינה קריטית. יש להבין זאת לגבי תרופות מרשם להפרעות קשב וריכוז, מנקודה זו אפשר להמשיך ולסקור תוספות טבעיות לטיפול והקלה על הפרעות קשב וריכוז.

תופעות לוואי

בעוד שלריטלין ולתרופות פסיכיאטריות אחרות המיועדות להפרעות קשב וריכוז יש בהחלט תופעות לוואי אפשרויות ושונות, תוספים טבעיים ותכשירים ייעודיים לטיפול בהפרעות אלו אינם כוללים תופעות לוואי, אלו מוצרים העשויים מחומרים טבעיים בלבד כגון תמציות צמחים, זמנים וכן הלאה. אפשר להגיד שאם "לא יועיל, לא יזיק…" אך זוהי רק חלק מהתמונה הכוללת – כאשר בפועל ילדים רבים חווים שיפור ניכר בעזרת תוספות טבעיות ותרכובות ייעודיות.

תוספי מזון טבעיים ותרכובות ייעודיות  לטיפול בהפרעות קשב וריכוז אינם מתנגשים עם תרופות אחרות, אלו חומרים שהגוף מכיר ויכול להשתמש בהם באופן יעיל ופשוט ואין את ההשפעות ההיקפיות השונות שעשויות להיות לתרופות כימיות.

מרכיבים טבעיים מכל רחבי העולם

תוספים ותרכובות המיועדים לילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז כוללים מגוון אדיר של מוצרים ושל תרכובות, רכיבים צמחיים טבעיים המגיעים מכל קצוות העולם, שומנים איכותיים וחיוניים ממקורות נקיים וכן הלאה. מוצרים אלו כוללים תמציות של עשבי מרפא, פרחים וצמחים מכל העולם שנמצאו כיעילים ותורמים למערכות הגוף השונות, תמציות שמנים טבעיים ממקורות צמחיים, חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3 ההכרחיות לתפקוד התאי ולתפקוד תקין של המוח וכן הלאה. באתר מדי-לינק תוכלו למצוא מבחר אדיר, עשיר ואיכותי ביותר של תוספי מזון ותרכובות ייעודיות המיועדות לשיפור הריכוז, יצירת שקט אצל הילדים, ביטול סימפטומים של הפרעות קשב וריכוז ושאר יתרונות התורמים לשיפור משמעותי במצב – כאשר כמובן שיש לבצע את המחקר שלכם בעצמכם כהורים, להתאים את המוצר המתאים לילדכם ולמהות ההפרעה ממנה הוא סובל.

מוצרים מבית טוב – מותגים אמינים ומוכרים

כמו לגבי תרופות ולגבי מזון, כך גם כאשר אתם מתלבטים האם הילד צריך לקחת תוספת טבעית לטיפול בבעיות קשב וריכוז – חשוב לבחור ספקים איכותיים, אמינים ומוכרים. חנות הפארם האינטרנטית מדי-לינק עובדת רק עם המוצגים המובילים ויצרני מוצרים טבעיים מוכרים ואמינים, אלו מוצרים שעוברים ביקורות איכות ובטיחות קפדניות ומאפשרים להכם כהורים ראש שקט כאשר אתם נותנים לילדכם את המוצר.

תוספים טבעיים ותרכובות טבעיות לצד תזונה מתאימה

הפרעות קשב וריכוז מהוות תחום נרחב ומרתק שאנו עוד לא לחלוטין מבינים. לצד היתרונות הרבים והיעילות הגדולה של תוספי מזון מסוימים ותרכובות טבעיות ייעודיות, חשוב לשמור על שגרת תזונה נכונה ומתאימה למהות המצב מבחינת הילדים. כך, חשוב מאוד להעשיר את התזונה באומגה 3 איכותית ממקורות טבעיים ובאמצעות תוספים, יש להפחית בצריכת סוכר ומזונות מעובדים, יש ילדים שרצוי להוריד להם מוצרים עם גלוטן, לצמצם חשיפה לחומצות שומן אומגה 6, להקפיד על העשרת התזונה בשומנים בריאים (כולל שומן רווי איכותי), הקפדה על שינה טובה, הפחתת הלחץ וכל תהליך אחר שיסייע לילד להתמודד ולצמוח.

 

כדאי לבדוק גם

הפרעת קשב וריכוז

מחקרים חדשים על הפרעות קשב וריכוז ADHD

כל הזמן אנו שומעים על עלייה מהותית במספר הילדים המאובחנים כסובלים מהפרעות קשב וריכוז, מה …

ילד

עצות בכדי למנוע בעיות תזונה בקרב ילדים

דימוי הגוף הופך יותר ויותר לנושא אשר עולה על הפרק בהקשרים שונים. הסיבה לכך אינה …

ADHD

איך להתמודד בדרכים טבעיות עם הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים ובני נוער

הפרעות קשב וריכוז (במיוחד כשמתווספות אליהן תופעות של היפראקטיביות), כוללות בתוכן הפרעות נוירולוגיות והתנהגותיות רבות …