משאבת חלב חשמלית אוונט או מדלה?

של חברת אוונט ומולה משאבת חלב של חברת מדלה. אלו 2 החברות המובילות בתחום השלמת התזונה לתינוק והן מציעות מגוון רחב של משאבות חלב עבור אמהות מיניקות.

מותג משאבת חלב המועדף בציבור שייך לחברת מדלה – אך הבנת סוגי המשאבות השוני בניהן והפונקציות שלהן יכול לעזור לך לקבל החלטה מושכלת יותר לבחירת סוג המשאבה.משאבת חלב חשמלית במבצע בלעדי!


כאשר קורה מקרה ואמא מניקה צריכה להיפרד מתינוקה לכמה שעות, חלב שאוב הוא הפתרון הטוב ביותר על מנת לספק תזונה אופטימלית לתינוק שלה. ובנוסף – שאיבת חלב עוזר לאמא להמשיך ולשמור על אספקת החלב שלה. גם אוונט וגם משאבת חלב מדלה מומלצות לאמהות במשרה חלקית ואפילו משרה מלאה כיוון שאם מניקה צריכה לשאוב כל שלוש עד ארבע שעות, ושימוש במשאבת חלב טובה תעזור לה לשאוב חלב ביעילות ובמהירות גם במהלך העבודה, וכן ליצור מאגר חלב לתינוקה לימים הבאים.

סוגים
גם ל Avent וגם ל Medela יש משאבות חשמליות. משאבת חלב חשמלית אוונט למשל – איזיס Avent או משאבת מדלה Medela הן משאבות אשר מעודדות את השדיים לייצר יותר חלב על ידי יציאת אפקט יניקה הדומה לפעולת התינוק. משאבת Medela מציעה גם שאיבת חלב ללא צורך בידיים.

תכונות
גם איזיס Avent וגם Medela טוענות כי משאבת החלב שלהן מחקה את דפוס היניקה הטבעי של התינוק באמצעות מגוון רחב של שיטות. למשאבת Medela יש שני שלבים המבטאים את יניקת החלב בדומה לדפוס היניקה של התינוק. בשלב בראשון – גירוי המיצות הראשונית של התינוק כדי לגרות את רפלקס יציאת החלב. בשלב השני – מציצה איטית של השד לשאיבת חלב מרבית בפחות זמן. איזיס Avent,לעומת זאת, טוענת כי רצוי לשמור על אותה רמה של ואקום ובקרה על מנת להבטיח שימוש יעיל. במשאבה יש שליטה מתכווננת במהירות ובואקום ובשניהם יש גם סוללה וגם חיבור לחשמל.

כדאי לבדוק גם

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …

7 טיפים להנקה כשתינוקך מתחיל לגדל שיניים

מהי בקיעת שיניים? התינוק שלך יתחיל את בקיעת השיניים שלו כאשר קבוצת השיניים הראשונה שלו, …

5 כללים לבחירת שם לתינוק

בחירת שם לתינוק החדש שלכם עלולה לעתים קרובות להפוך למטלה מפרכת. בנוסף לאפשרויות שאתם, הורי …