גיל הזהב 2

מוצרי ספיגה למבוגרים

עם השנים אנחנו רואים עלייה במספר המבוגרים שנאלצים להשתמש במוצרי ספיגה שמתאימים לגילם. העלייה נובעת מעלייה בתוחלת החיים. לצד עלייה עקבית זו, אנחנו רואים שיותר מבוגרים מתמודדים עם מצב של חוסר שליטה על הסוגריים וכתוצאה מכך מבריחת שתן.

מצב של חוסר שליטה על הסוגרים ובריחת שתן, נגרמת כתוצאה מחולשה בשרירים, מה שגורם למצב בו כל תנועה או פעולה רגישה של הגוף עלולה להוביל לבריחת שתן. במצבים קיצונים ישנה בריחת שתן מוחלטת.

השימוש במגוון מוצרי ספיגה למבוגרים, נובע הן בשביל הנוחות היומיומית, על מנת לא להרטיב את הגוף ואת הבגדים בשתן והן בשביל להימנע ממצבים מביכים ולא נעימים בסיטואציות חברתיות שונות. מוצרים אלו מיועדים לאפשר ספיגה אופטימאלית, הם אטומים לגמרי, וכן הם מאפשרים מרחב נשימה לעור. חלק גדול ממוצרי הספיגה הינם רב שימושיים, כלומר ניתן להשתמש בהם מספר פעמים לאחר כביסה.

אילו מוצרי ספיגה קיימים בשוק

אנחנו יכולים למצוא מגוון של מוצרי ספיגה למבוגרים שמתאימים למבני גוף שונים, וכן לבעיות ברמות שונות של בריחת שתן. כאן המקום לציין שעל מנת שהמוצר יעמוד באופן אופטימאלי בצרכים, עלינו לוודא שהוא מתאים למבנה הגוף, מתאים לבעיה איתה מתמודדים, וכן שהוא עשוי מחומר איכותי, שלא גורם לאי נוחות בגוף או במקרה קיצוני יותר, לאדמומיות בעור.

המוצר הבסיסי הוא כמובן חיתולים למבוגרים. ניתן למצוא חיתולים במגוון גדלים (מ-S ועד XL) , ובשתי צורות עיקריות, חיתולים שמזכירים חיתולי תינוקות עם אטבים וסקריצים, וכן ברמות ספיגה שונות, החל מ-6 טיפות, עד ספיגה מוגברת. בכל אריזה ניתן למצוא טבלה עם הסבר מדויק כמה טיפות החיתול יכול לספוג. ההמלצה היא לרכוש חיתולים עם ספיגה גבוהה, במיוחד עבור שעות הלילה.

עוד אחד ממוצרי ספיגה למבוגרים שנחשב פופולארי בתחום, הם תחתוני ספיגה. מדובר על תחתונים שנראים כמו תחתונים רגילים, אך הם מאפשרים ספיגה של שתן. תחתונים אלו מתאימים לאנשים שיכולים לתפקד באופן חופשי ויכולים להחליף בעצמם.  את התחתונים נהוג ללבוש במקום תחתונים רגילים. ישנם תחתונים שמתאימים לגברים ולנשים.

מוצר ספיגה למבוגרים אחרון שנציג. הם תחבושות או פדים. הרעיון שלהם הוא, שמדביקים אותם באופן כזה שהם סופגים כל טיפה שבורחת. מוצר זה מתאים לאנשים פעילים מאוד שבתנועות רגישות, של צחוק, בכי או זעם, עלולה להיות להם בריחת שתן. היתרון של פדים ותחבושות, שלא מרגישים אותם, והם מאפשרים לבצע פעילויות גופניות בצורה רגילה ונוחה.

פתרון זה של חיתולים למבוגרים נועד בעיקרו בשל העדר יכולת לשליטה על הסוגרים של האדם המבוגר, פתרון זה הינו נוח היות ואינו נראה ומורגש וניתן ללבוש אותו עם כל בגד ולהתנהג כרגיל באופן שאינו מבייש את האדם הלובש את החיתול ובנוסף ניתן לישון עם סוג מתאים ללא חשש ללילה רטוב – הכול על מנת שנוחות מושלמת תהיה לנו.

כדאי לבדוק גם

5 תרגילים פשוטים לאנשים שיושבים רוב היום

כמה שעות ביום אתם מבזבזים בישיבה? סביר להניח שאתם לא זזים מספיק. לא לכולם יש …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

5 הרגלי בוקר שישפרו לך את כל היום

5 הרגלי בוקר המעצבים לכם את כל היום – פרקטיקות אלה תשננה את החשיבה ואת …