חמישה דברים שאתם צריכים לדעת על תכשירים נגד אקנה

  1. דעו מה אתם קונים: כאשר מדובר בטיפול באקנה, רוב המטופלים קונים בדרך הפשוטה ביותר הקיימת, על בסיס פרסום שהם פוגשים. כל אחד מאיתנו שונה, כך גם העור שלנו. לכן, לפני שאתם קונים מוצר לטיפול באקנה, יש לוודא שאתם יודעים הכל על העור שלכם. כמו רגישויות וכדומה.
  2. כאשר מדובר בטיפול באקנה, ההתמודדות הינה ארוכה ודורשת סבלנות: "אתה רוצה להפטר מהפצעונים כבר היום? קנה ABC!" בוודאי מוכר לכם נוסח זה (או נוסח דומה לו) וכמה פעמים נפלתם בפח וקניתם מוצר שאכזב?
  3. לעולם אל תפוצצו חצ'קונים: עומדים מול המראה והפצעונים ממש מתחננים שתפוצצו אותם? אל תקשיבו להם! אם תקשיבו להם, התוצאה עלולה להיות צלקות, שתאלצנה אתכם לבזבז הרבה זמן וכסף על העלמתן.
  4. היזהרו מתופעות הלוואי של מוצרים טיפוליים נגד אקנה: היו מודעים לסוג עורכם ולמוצר בו אתם משתמשים. הדרך הטובה ביותר היא לקבוע פגישה עם הרופא ולהתייעץ איתו בנוגע לתופעות הלוואי שעלולים לגרום חלק מהתכשירים.

הנה מספר מתופעות הלוואי הידועות:

    • תגובה אלרגית
    • גירויים בדרכי הנשימה
    • קילופי עור למיניהם
    • אדמומיות
    • דלקות עור

על מנת להימנע מהן, תוכלו להשתמש בטיפולים אלטרנטיביים, שהבסיס למוצרים שלהם הוא טבעי. מרכיב אחד שתוכלו למצוא חוזר על עצמו ברוב הטיפולים האלה הוא שמן עץ התה, מאחר והוא הורג בקטריות. כך או אחרת, הנקודה היא שצריך ללמוד על הנושא מעט לפני שקופצים למים.

5. רוצים להסיר צלקות אקנה במהירות ובדרך בטוחה?

מומלץ לשקול הסרת צלקות אקנה באמצעות טיפול בלייזר. טיפול בלייזר הוא הוא מהיר, ללא תופעות לוואי (התייעצו עם רופא המשפחה לפני כן) וללא כאב מיותר.

 

 

כדאי לבדוק גם

7 תרופות סבתא לטיפול בכוויות

כל מי שניסה להכין לעצמו ארוחה אי פעם, יודע כי כוויות נחשבות לצרה רצינית. ברוב …

5 מסיכות אנטי אייג'ינג להכנה ביתית

מוצרי האנטי אייג'ינג הקוסמטיים (והיקרים!) מכילים ויטמינים וחומרים בסיסיים המצויים במטבח הביתי שלנו. אם כך, …

5 שיטות להעלמת שקיות שחורות מתחת לעיניים

עייפות, זיקנה, מתח נפשי, עודף אלכוהול, חוסר שינה, ואפילו גנטיקה – כולם נחשבים לגורמים ידועים …