5 טיפים לטיפוח העור

עורך הוא הפרט הראשון בו אנשים מבחינים כאשר הם פוגשים בך, ולכן טיפול נכון בעור הוא חשוב ביותר. ישנם מוצרים רבים המתיימרים לסייע לך לשפר את גוון עורך או להפוך את עורך לנקי וחלק ללא רבב, אולם האמת היא שאין דבר כזה "תוצאות מיידיות". שיגרה יעילה ושוטפת של טיפול בעור היא תהליך שיש לעשות בצורה רציפה ועקבית, לאורך זמן, לפני שתוצאות כלשהן תורגשנה.

טיפ ראשון לטיפוח העור:

הקפידי להשתמש תמיד בסוג מסוים של פילינג, אשר יסייע לך בהסרת תאי עור מתים, ישנים וחומרים אחרים שדבקו בעורך. שימוש שוטף זה יעזור לך "להשיל" את עורך הישן ויחשוף את התאים הבריאים והחיים.

טיפ שני לטיפוח העור:

נסי, במידת האפשר, להימנע מחשיפה קבועה לשמש ולמיטות שיזוף. בנוסף להיותו של מנהג זה מסוכן לבריאותך, הוא אף עלול להוביל להופעת סימנים מוקדמים של הזדקנות עורך בטרם עת. נכון, כולנו אוהבות את המראה השזוף, אולם, אין שום סיבה שתסכני את בריאותך או את מראהו של עורך, כדי להשיג מראה זה, לכן, אנשים רבים בוחרים בקרם שיזוף עצמי במקום בשיזוף. בעבר, למוצרים אלה הייתה נטייה לצבוע את העור בגוון כתמתם, אולם, המוצרים של כיום אינם כאלה. מוצרי השיזוף העצמי החדשים מעניקים מראה טבעי, ללא פסי השיזוף המוכרים לנו. לפני מריחת הקרם על כל גופך, יש לבדוק אותו על אזור קטן, רק כדי לוודא שאין רגישה למרכיביו.

טיפ שלישי לטיפוח העור:

אם שפתייך רגישות ואת נוטה לסבול משפתיים סדוקות בתקופת החורף מהרוח, או בתקופת הקיץ מהחום והשמש, השתמשי בשפתון לחות שקוף או בשפתון צבעוני המכיל לחות, כדי להגן על שפתייך מהשפעת העונות המזיקות.

טיפ רביעי לטיפוח העור:

עור יבש או סדוק עלול להכאיב בצורה נוראית. שלא לדבר על חוסר הנוחות של עור אדום ומתוח, זה יכול להיות ממש מביך. קרם גוף המכיל לחות יחסוך ממך את האדמומיות והכאב ויסייע לך להוסיף לחות בחזרה לעורך, כאשר הוא מתייבש.

טיפ חמישי לטיפוח העור:

אל תשתמשי במוצרים אשר עלולים לגרות את עורך בדרך כלשהי, כוללים סבונים המכילים רכיבים חריפים. נסי, עד כמה שניתן, להשתמש בסבון המכיל לחות או כזה המיועד לעור רגיש.

בנוסף לטיפים אלה, מוצרים לטיפוח עור עומדים לרשותך, כמו גם טיפולים מבוססי מרשם. ניתן אף להתייעץ עם רופא עור בעניינים הנוגעים לאקנה או מחלות עור אחרות, במיוחד כאשר המצב חמור. חובבי טיפוח רבים מאמינים אף בשימוש בכמויות נדיבות של קרם לחות לגוף, על מנת להשיב לעור את לחותו הטבעית, אשר לעתים קרובות נפגעת בתנאי היומיום הקשים.

המידע במאמר זה משמש למטרות אינפורמטיביות בלבד. התייעצי עם הרופא שלך לפני תחילת כל טיפול בעור או במידה ויש לך בעיה כלשהי אשר מערבת תופעה חריגה בעור.

כדאי לבדוק גם

7 תרופות סבתא לטיפול בכוויות

כל מי שניסה להכין לעצמו ארוחה אי פעם, יודע כי כוויות נחשבות לצרה רצינית. ברוב …

5 מסיכות אנטי אייג'ינג להכנה ביתית

מוצרי האנטי אייג'ינג הקוסמטיים (והיקרים!) מכילים ויטמינים וחומרים בסיסיים המצויים במטבח הביתי שלנו. אם כך, …

5 שיטות להעלמת שקיות שחורות מתחת לעיניים

עייפות, זיקנה, מתח נפשי, עודף אלכוהול, חוסר שינה, ואפילו גנטיקה – כולם נחשבים לגורמים ידועים …