תוספי מזון טבעיים

תוספי מזון טבעיים

כאשר הגענו לעולם כגזע אנושי לא הגענו אליו עם אידיאולוגיות או לוחות זמנים צפופים. בראשית הקיום שלנו תוספי מזון טבעיים לא היו זוכים להצלחה מסחררת כיוון שאז החיבור שלנו עם הטבע היה פחות או יותר מושלם מבחינה תזונתית. מאז עברו עלינו ועל העולם לא מעט שינויים בכל התחומים. אנחנו עסוקים יותר, רבים מאתנו נמנעים מאכילת בשר או דגים, אנחנו לא אוכלים ירקות מדי יום ועל עשבי תיבול ושורשים בכלל כבר אין על מה לדבר. כתוצאה מכך, אנשים רבים סובלים מחוסרים תזונתיים רבים ומתחלואות שניתן היה לפתור בקלות על ידי צריכה קבועה של תוספי מזון טבעיים.

תוספי מזון טבעיים, כי התרחקנו מהטבע

כיום יש לנו את היכולת לחסוך זמן, בלאגן ולכלוך ולהפיק מן הטבע את כל מה שאנו זקוקים לו. תוספי מזון טבעיים הם לרוב כמוסות שהמהות שלהן היא זיקוק או מיצוי של חומרים טבעיים מן הטבע מהצמחים שבהם הם נמצאים. דוגמא טובה של תוספי מזון טבעיים היא למשל כורכום 3C הוא מיצוי של שורש הכורכום בו נמצא החומר הפעיל כורכומין שכבר נמצא כמועיל למשל במצבים של דלקת ונחשב כמונע ומעכב תהליכים סרטניים רבים. כך ניתן להתקרב לטבע מזווית אחרת, ללא מאמץ ובקלות.

התוויות רפואיות

באופן עקרוני מאחר ולא מדובר על תרופות של ממש, הרוב המוחלט של תוספי מזון טבעיים ניתנים לרכישה ללא מרשם רופא. עם זאת, תמיד מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל לפני השימוש וכמובן, לפני הרכישה. ישנם תוספי מזון טבעיים שיכולים ליצור סינרגיה עם תרופות במרשם ולהוביל למצב רפואי מסוכן. כיום בכל בית טבע ניתן להשיג מגוון עצום של תוספים ועל כן יש לנקוט במשנה זהירות. לא כל תוסף מתאים לכל משטר תרופות.

תוספים פופולאריים

קצרה היריעה מלהכיל את כל הרשימה של תוספי מזון טבעיים. למרות זאת, ניתן להזכיר על קצה המזלג את הפופולאריים שבהם. מדובר למשל על תוסף של אומגה שלוש, חומצת השומן הנכספת. לא פשוט לצרוך שלוש פעמים בשבוע דגים של מים עמוקים ועל כן נטילה קבועה של אומגה שלוש היא בגדר הפתרון הקל והזמין ביותר. כמו כן ישנם תוספי מזון טבעיים מסוג מולטי ויטמין שניתן לצרוך אחת ליום שמספקים את כל ההמלצות התזונתיות בנושא הוויטמינים. עם יד על הלב, האם אתם צורכים מדי יום חמישה ירקות בצבעים שונים? לא חשבנו שהתשובה תהיה כן. עם תוסף של מולטי ויטמין, אתם גם לא צריכים.
עוד דוגמא מצוינת של תוספי מזון טבעיים היא תוסף אבץ. לעתים אנחנו חווים תופעות של חוסר אבץ בלי להיות מודעים בכלל לגורם שלהן. מדובר על נשירת שיער, ציפורניים שבריריות וכיו"ב. נטילה של תוסף אבץ יכולה למנוע את כל התסמינים האלו. חשוב להכיר את העולם המרתק של תוספי מזון טבעיים כדי שלא תדעו מצרות.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …