צמחי מרפא

בית טבע

בשנים האחרונות, ככל שמגמת הבריאות וההבנה שיש לכל אחד ואחת מאיתנו יכולת מהותית להשפיע על גורל הבריאות שלנו, על האופן בו אנו מרגישים ומתפקדים ועל החשיבות של צריכת מוצרים טבעיים, איכותיים ומותאמים אישית לצרכינו – המונח בית טבע הפך להרבה יותר שגור בפיהם של ישראלים רבים. כאשר מדברים על "בית טבע", האסוציאציות שעולות לראש הן של מוצרים טבעיים, מזון המסווג תחת קטגוריית הבריאות, תוספי תזונה, וכן הלאה, הרי לא סתם בחרו להשתמש במונח הכל כך רחב ומיוחד "טבע". התיאור שלהלן בהחלט תואם את המהות ואת המטרה של בתי טבע וחנויות שמהותן קידום הבריאות – מגמה אשר אתר מדי לינק מהווה גורם מוביל, מקצועי וחדשני בה.

אתר מדי לינק הינו בית מרקחת, בית טבע, חנות למוצרי טיפוח ועוד שלל פעילויות שניתן להכניס תחת האתר המקיף שלנו. הדגש שלנו הוא תמיד אחיד על פני כל הקטגוריות והמוצרים שלנו: לספק ללקוחותינו את הערך הרב ביותר והטוב ביותר ואת המוצרים הטובים ביותר – את המוצרים שהם צריכים! במדי לינק אנו דוגלים ב"פשטות אינטרנטית" ולכן מציעים את כל היתרונות שברכישה מקוונת לצד ההיבטים החשובים והיתרונות שברכישת מוצרי בריאות ואיכות חיים דרך בית מרקחת שיש אנשי מקצוע אמיתיים מאחוריו.

מה ניתן לקנות בבית טבע איכותי ומגוון

אנו במדי לינק בהחלט מגדירים את עצמנו כבית טבע, ואחד המובילים בשוק הישראלי אם אנחנו כבר מדברים על הנושא… בקטגוריית ה"טבע" והמוצרים הטבעיים שלנו תוכלו למצוא מגוון אדיר של מוצרים מכל העולם – כולם באיכות מעולה ובעלי התאמה למכלול מצבים וצרכים. בית טבע מדי לינק מציע תוספי תזונה, מוצרי קוסמטיקה טבעיים, פורמולות של צמחי מרפא בצורות נטילה שונות, נוגדי חמצון, תכשירי פרוביוטיקה מעולים ומועילים, תוספים לשיפור העיכול, שמנים איכותיים ובריאים באיכות הטובה ביותר, תכשירים טבעיים לטיפול בבעיות כגון הפרעות קשב וריכוז, אין אונות, חולשה חיסונית וכן הלאה.

בתור בית טבע מוביל ובעל מוניטין משמעותי של איכות, אמינות ומקצועיות, אנו במדי לינק מחזיקים מכלול לש מותגים, כאשר ישנה הקפדה ללא פשרות על החזקה רק מוצרים איכותיים ובטוחים, מוצרים הכוללים אישורים מתאימים ואשר במהלך ייצורם מיישמים נהלי ותקני אבטחת איכות ובטיחות מחמירים.

אפשרות קנייה אקולוגית וברת קיימא

היבט משמעותי בפעילות בית טבע, לתפיסתנו, הוא השמירה על הסביבה והמודל של רכישת המוצרים. במדי לינק אנו מאמינים כי אנו מציעים אפשרות קנייה אקולוגית של מוצרים טבעיים ומוצרי בריאות שונים וכמו כן זוהי אפשרות ברת קיימא השואפת לספק מוצרים מעולים מכל העולם, אך תוך מינימום בזבוז משאבים ומתן מלוא האפשרויות ללקוח.

הכוונה בכך היא שהרכישה האינטרנטית הינה פשוטה וזמינה במיוחד, לא צריך לנסוע לחנות על כל המשתמע מכך אלא המוצרים נמצאים באופן פשוט ונגיש ואתם פשוט מזמינים אותם עד הבית. כמו כן, אנו מנהלים מדיניות לוגיסטית יעילה במיוחד והמחסנים שלנו מנוהלים בצורה מקצועית, אותו הדבר לגבי המשלוחים שלנו. רכישה אינטרנטית מאפשרת תמיד לרכוש את המוצרים שאתם רוצים וצריכים, בצורה הקלה ביותר ותוך מינימום מטרד והתעסקות מצידכם.

ומה לגבי המחיר? בית טבע עם מחירים מנצחים!

במסגרת ההילה הבריאותית והטבעית של המושג "בית טבע" רבים מקשרים את הפעילות הזו גם לרמות מחירים גבוהות  ואף לתשלום מעין "פרמיה" על כך שהקנייה היא בבית טבע. כאשר אתם רוכשים מוצרים טבעיים – בין אם מוצרי מזון, קוסמטיקה טבעית, תוספי תזונה או מוצרי בריאות אחרים – במדי לינק, התפיסה הזו בהחלט אינה מתקיימת. הניסיון, היקף הפעילות וכוח הקנייה שלנו מאפשרים לנו להציע את המוצרים הטובים ביותר ולא להתפשר על איכות וטבעיות אך גם להציע מחירים מנצחים ונמוכים בהשוואה לאפשרויות האחרות בשוק.

כדאי לבדוק גם

9 מאכלים שישפרו לך את הזיכרון

אכילה בריאה מורידה את הסיכון לסוכרת, יתר לחץ דם ומחלות לב, אבל עדיין לא ברור …

7 טריקים של דיאטניות לארוחות מהנות יותר

אמהות אלה, שבמקרה הינן גם דיאטניות, חולקות את הטריקים הטובים לתכנון ארוחות בריאות ומרעננות יותר. …

צירופי המזון המושלמים לשריפת שומן בגוף

אכילת מזונות אלה יחד עשוי לתת פוש רציני לדיאטה שלכם, כך קובע מחקר חדש. מזונות …