oral b

אורל בי – המותג שיעלה לכם חיוך על הפנים

אורל בי הוא מותג היגיינת הפה המוביל בעולם, מתוך שוק עולמי עצום בשווי של מעל 5 מיליארד דולר בשנה, החברה האמריקאית נחשבת למובילה מבחינת מכירות, מבחינת מחקר ופיתוח והיא היחידה המציעה מגוון רחב כל כך של מוצרים ותכשירים המיועדים לשמירה על היגיינת ובריאות הפה. מברשות השיניים של oral B משמשות הכי הרבה רופאי שיניים לעומת כל מותג מברשות וצחצוח אחר, כאשר אלו המברשות המומלצות על ידי רופאי שיניים, בכל העולם, כבר כמה עשורים ברציפות. במדי לינק אנו שואפים לסייע לכם לשמור על בריאות השיניים והפה, שלכם ושל כל המשפחה, בעזרת המוצרים הטובים ביותר, עם המגוון הרחב ביותר להתאמה אישית מושלמת וכמובן שבמחירים מנצחים ותחרותיים.

קו המוצרים של אורל בי מקיף במיוחד ומכסה את כל היבטי צחצוח השיניים ושמירה על היגיינת הפה. מותג אורל בי כולל מברשות שיניים ידניות בעיצובים שונים, מברשות שיניים ידניות לילדים, מברשות שיניים חשמליות הזוכות לשבחים ופרסים, מוצרי חוט דנטלי, מערכות לשטיפת הפה בעזרת לחץ מים, משחות שיניים למבוגרים וילדים ועוד מוצרי היגיינת פה נוספים.

מחפשים מברשת שיניים חשמלית – רק אורל בי לאמינות ולתוצאות מיטביות

רופאי שיניים, מומחים רפואיים ועוד, כאשר כל אלו מתבססים על  ניסיון קולקטיבי עשיר ועל מחקרים מדעיים רבים, טוענים כי צחצוח השיניים באופן קבוע באמצעות מברשת שיניים חשמלית מאפשר שמירה טובה ויעילה יותר על היגיינת הפה ועל בריאות השיניים והחניכיים. אם אתם מחפשים מברשת שיניים חשמלית, אז המברשות של oral B ללא ספק מציעות את האפשרות הטובה ביותר. מברשות השיניים החשמליות של אורל בי נחשבות למובילות ולטובות ביותר, הן מציעות תמורה מצוינת למחיר, רמת אמינות גבוהה מאוד וביצועים ללא פשרות. ישנם דגמים רבים לבחירה, מפשוטות ובסיסיות ועד מתקדמות במיוחד.

המברשות החשמליות מבית אורל בי פשוט מנקות טוב יותר, על פי ניסיון אייש של אינספור צרכנים ורופאי שיניים ועל פי בדיקות עצמאיות ובלתי תלויות. שימוש קבוע במברשת שיניים חשמלית של אורל בי מקנה כמה יתרונות בסיסיים ההופכים את המברשות הללו למומלצות כל כך:

  • הרבה יותר קל לצחצח את כל השיניים עם תוצאות מעולות.
  • הרבה יותר קל להקפיד על שגרת צחצוח של משך הזמן המומלץ, כשתי דקות צחצוח.
  • הרבה יותר קל לגרום לילדים להקפיד על צחצוח שיניים וכן לעשות זאת נכון.
  • הצחצוח יסודי, מקיף ונעשה ברמת הלחץ המדויקת.
  • מברשות אורל בי מציעות כמה תכניות, להתאמה אישית ולתוצאות אופטימאליות.
  • המברשות המתקדמות ביותר טכנולוגית, אך עם זאת הנוחות והפשוטות ביותר לשימוש.
  • אמינות מכאנית גבוהה במיוחד ושימוש ארוך טווח – המברשות של אורל בי מחזיקות שנים!

כמו כן, מעבר ליעילות הצחצוח במברשת חשמלית מבית oral B, לאמינות המנגנון והחלקים, הקלות המדהימה של צחצוח השיניים וההתאמה למשפחות עם ילדים, לקשישים וכן הלאה – חברת אורל בי מציעה מגוון רחב וקבוע של חלקי חילוף ואביזרים משלימים לרכישה ולהמשך שימוש מהנה ויעיל במברשת שלכם.

 

כדאי לבדוק גם

נשירת שיער לאחר לידה

מאת קרין בוהדנה קלוברג תקופת ההיריון היא תקופה מיוחדת, בעיקר לאישה.רבות הן הנשים המרגישות יפות, …

שיניים בריאות

מדוע חשוב לבקר אצל רופא השיניים וכל כמה זמן מומלץ?

ביקור במרפאת שיניים הוא לא בדיוק בילוי חווייתי בקניון או טיול מהנה לצפון, אבל הוא …

שיניים בריאות

טיפוח הפה

כולנו מצחצחים שיניים לפחות פעם ביום, אם לא פעמיים, אבל בכל זאת כמעט תמיד כשמגיעים …