מוצרי וישי Vichy

וישי | vichy

וישי, מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל והמתקדם בעולם, במחירים תחרותיים ונוחות הזמנה אופטימאלית – עכשיו באתר הפארם הגדול בארץ – מדי-לינק פארם! מותג טיפוח המציע הרבה מעבר ליופי ואסתטיות אלא ממש יתרונות טיפוליים ובריאותיים, מותג שהוא לא רק מוצרים איכותיים ויוקרתיים אלא קונספט שלם, מותג המגיע – פשוטו כמשמעו – ממעיין מבעבע של איכות, יעילות, סגולות טיפוליות ושאר יתרונות. מוצרי הדרמו קוסמטיקה של vichy והמותג המצליח עצמו מגיעים מעיירה בעלת אותו השם בצרפת, עיירה המפורסמת במעיינות חמים עשירים במינרלים ויסודות בעלי סגולות רפואיות וטיפוליות.

המגוון הרחב של מוצרי וישי בהחלט מציע את הרמה הגבוהה ביותר של דרמו קוסמטיקה – תכשירים קוסמטיים בעלי יכולות ומאפיינים טיפוליים ורפואיים המתאימים לסוגי עור ספציפיים ולמצבים מסוימים אך גם לאוכלוסייה הכללית בחלק מהמוצרים – אך מה שמגיע ברוב המקרים עם תג מחיר מקטגוריית הפרימיום הופך באמצעות הדגשים והעקרונות של מדי לינק לתמחור אגרסיבי במיוחד של מוצרי החברה והנגשתם לכמה שיותר צרכנים. וישי הוא אחד ממותגי הקוסמטיקה היוקרתיים ביותר בעולם, ואנו באמת מאמינים ביכולות המוצרים ועומדים מאחוריהם ב-100%, בדיוק מסיבה זו אנו מקפידים להציע מחירים תחרותיים.

אודות מותג vichy

חברת הקוסמטיקה וישי נוסדה כבר בשנת 1931, בעיירה הצרפתית הציורית וישי. העיירה נמצאת בליבה של צרפת ושנים רובת מפורסמת במעיינות המינרליים והחמים שבה, עובדה שהפכה אותה לעיירת מרפא ונופש מועדפת על צרפתים ותיירי מרפא מכל העולם. לאורך השנים, המותג התבסס וקיבע את מעמדו כחדשני ופורץ דרך בתחום הקוסמטיקה, בדגש על דרמו-קוסמטיקה. כיום, vichy נחשב למותג הדרמו קוסמטיקה המוביל בעולם, מומלץ על ידי רופאי עור, קוסמטיקאיות וצרכנים בכל העולם.

עקב הצלחת המותג וההובלה המקצועית שלו את הקטגוריה, הוא נרכש כבר בשנת 1955 על ידי תאגיד לוריאל. מדובר על תאגיד הקוסמטיקה הגדול ביותר בעולם החולש על אינספור מותגים ופעילויות. וישי הוא בין המותגים בקטגוריית הפרימיום של לוריאל ואי לכך זוכה מעבר לעצמאות בחדשות ופיתוח מוצרים גם לגיבוי כלכלי בכל הקשור לפעילויות מחקר ופיתוח של מהמוצרים המהפכניים של העתיד.

מעבדות וישי מנהלות תהליך פיתוח מקיף וכמובן שמות דגש על בטיחות ואיכות המוצרים. ישנם מוצרים רבים אשר מתאימים לסוגי עור ספציפיים וכמו כן מוצרי החברה אינם מכילים פראבנים. המוצרים של וישי מפותחים באמצעות רופאי עור, מומחי תזונה, מומחי ביולוגיה, רוקחים ושאר אנשי מקצוע היוצרים יחד מכלול העולה על סך חלקיו.

כל מוצר מתחיל את דרכו במעיינות המרפאים של וישי

בשנות השלושים של המאה הקודמת, רופא עור מקומי גילה את הסגולות הרפואיות של מי המעיינות החמים בעיירה וישי ומשם כמו שאומרים, הכל היסטוריה! המותג vichy נולד ואותו רופא עור החל לייצר תכשירים קוסמטיים המבוססים על המינרלים, יסודות הקורט וחומרים נוספים על מנת להביא מזור ומרפא למגוון בעיות עור וכמו כן לספק מוצר מעולה השומר ומטפח את בריאות ומראה העור. וישי נאמנה לערכים ומטרות אלו גם כיום.

מדובר מצד אחד על מוצרי קוסמטיקה טבעיים במיוחד אך מצד שני על מוצרים המיוצרים בתנאים הטכנולוגיים והמקצועיים המתקדמים ביותר, בהחלט שילוב אפשרי כאשר מדובר על מותג חזק ואיכותי כמו vichy. לצד פיתוח תכשירי דרמו קוסמטיקה מעולים ומותאמים אישית לסוגי עור שונים, החברה פיתחה כלים וטכניקות לבדיקת סוג העור הפרטני והתאמת המוצרים הרלוונטיים ביותר בהתאם לכך.

מגוון אדיר של מוצרים משובחים

כאשר מדובר על רכישת מוצרי וישי באתרינו, באמת שקשה לטעות. אנו מחזיקים קטלוג מוצרים נרחב ומגוון מאוד ממותרי המותג המוביל וניתן בנוחות למצוא את התכשירים האופטימאליים לצרכים ולסוג העור שלכם. למותג כמה וכמה סדרות מוצרים שלכל אחת מאפיינים ייחודיים והתאמה לאוכלוסיות מוגדרות או לצרכים מסוימים. נשמח לעזור לכם לבחור את המוצרים המתאימים ביותר, במחירים שהם ללא תחרות לעומת אפשרויות אחרות בשוק הישראלי.

כדאי לבדוק גם

7 תרופות סבתא לטיפול בכוויות

כל מי שניסה להכין לעצמו ארוחה אי פעם, יודע כי כוויות נחשבות לצרה רצינית. ברוב …

5 מסיכות אנטי אייג'ינג להכנה ביתית

מוצרי האנטי אייג'ינג הקוסמטיים (והיקרים!) מכילים ויטמינים וחומרים בסיסיים המצויים במטבח הביתי שלנו. אם כך, …

5 שיטות להעלמת שקיות שחורות מתחת לעיניים

עייפות, זיקנה, מתח נפשי, עודף אלכוהול, חוסר שינה, ואפילו גנטיקה – כולם נחשבים לגורמים ידועים …