טיפולי פנים

מהו טיפול מזותרפיה ומהם יתרונותיו?

העור שלנו, הריאה השנייה שלנו, האיבר הענק שמכסה את גופנו ואשר דרכו אנו מכירים את עצמנו. המרקם, הצבע, הנקודות, השינויים, כל אחד מאיתנו מכיר את עורו היטב, ורובנו ערים בצורה משמעותית לשינויים שמתרחשים בו עם הזמן, החשיפה לשמש הארצישראלית החמה, וכמובן, ההתבגרות.

הרבה גורמים משפיעים על אופי העור שלנו. מהשפעות גנטיות-תורשתיות, דרך הרגלי תזונה וחשיפה לשמש, ועד סטרס וחשיפה לחומרים שונים בעבודה ובמהלך החיים, העור משתנה, ודורש תשומת לב.

בריאות העור יכולה להיתמך בעזרת הרבה מאוד גורמים, אך המוביל ביניהם הוא ללא ספק טיפול המזותרפיה, עליו נרחיב במאמר קצר זה, בכדי שתוכלו גם אתם לדעת ולהכיר את האפשרות היעילה ביותר לטיפול בעור שלכם.

על המזותרפיה:

המזותרפיה הינה שיטת טיפול קוסמטית שאינה פולשנית המציעה טיפול עומק בעור דרך הזרקת תשלובת חומרים ייחודית לשכבת השומן הנמצאת תחת העור שלנו, ההיפודרמיס, שכבה המאפשרת החדרה וספיגה יעילה במיוחד של חומרים טיפוליים, ואשר אליה מוזרקים גם חומרים אחרים במקרים שונים, לדוגמא אינסולין. הזרקה לשכבה זו נחשבת כיום לשיטה היעילה ביותר להזרקת חומרים לגוף.

תערובות חומרים שונות וייחודיות המוזרקת לטובת שיפור מראה ובריאות העור בטיפולי מזותרפיה כוללת חומרים תרופתיים, תרופות הומיאופתיות, תמציות צמחים שונות, ויטמינים ועוד חומרים שנועדו כולם למטרת ריפוי העור.

על המזותרפיה נעשו מחקרים קליניים שונים, והחל משנת 2012 ישנה אפשרות (לא נפוצה) להחדרת חומרים אלו לתוך העור דרך אידוי במכונה ייעודית, לשימוש ביתי.

עוד דרך פופולארית יותר לשימוש במזותרפיה כיום היא בעזרת מכשיר גלגלת בעל מחטים עדינות הנקרא "רולר", המאפשר התאמה של אורך המחטים לעובי העור של המטופל, ומאפשר החדרת החומרים בצורה עדינה ומבוקרת.

יתרונות המזותרפיה – טיפול יעיל לעור:

 1. יעילות – תוצאות הטיפול במזותרפיה מהירות במיוחד, ויעילות במיוחד, כך שאין צורך להמתין או לצבור שעות טיפול רבות בכדי לראות תוצאות.

חשוב לזכור כי טיפול מזותרפיה אינו מהווה תחליף לשימוש במוצרים לטיפוח העור, שהרי הטיפול העמוק תומך בעור שלנו מבפנים כלפי חוץ, אך החשיפה היומיומית לפגעים שונים מבחוץ דורשים תחזוקה ותמיכה בעור שלנו בעזרת התכשירים  ומוצרי הטיפוח המתאימים. השילוב בין השניים מוביל לתוצאות מעולות.

2. ללא כאב – הטיפול עדין ומדויק, ומאפשר תמיכה בעור מבפנים, ללא חשש מסבל מיותר.

3. שילוב להצלחה – למרות ייחודיות הטיפול, הוא לא מונע מאיתנו לבצע טיפולים משלימים נוספים בכדי להגיע לבריאות המקסימאלית של העור שלנו.

4. ללא צלקות – למרות עומק הטיפול, הוא לא משאיר אף צלקת על העור, וזאת הודות לשימוש בטכנולוגיה מתקדמת במתן הטיפול.

5. נגישות – הטיפול הולך והופך נפוץ, וכך הוא גם הופך לנגיש מבחינה כלכלית. המחיר שווה לכל נפש והופך לנגיש עוד יותר ביחס לתוצאות המרשימות מהטיפול.

מעבר לרשימת יתרונות אלו יש לזכור כי הטיפול מתאים לטשטוש צלקות וסימני מתיחה (כולל צלקות אקנה על הפנים), למילוי קמטוטים סביב העיניים, ושיפור המראה והבריאות הכללים של העור.

כדאי לבדוק גם

7 תרופות סבתא לטיפול בכוויות

כל מי שניסה להכין לעצמו ארוחה אי פעם, יודע כי כוויות נחשבות לצרה רצינית. ברוב …

5 מסיכות אנטי אייג'ינג להכנה ביתית

מוצרי האנטי אייג'ינג הקוסמטיים (והיקרים!) מכילים ויטמינים וחומרים בסיסיים המצויים במטבח הביתי שלנו. אם כך, …

5 שיטות להעלמת שקיות שחורות מתחת לעיניים

עייפות, זיקנה, מתח נפשי, עודף אלכוהול, חוסר שינה, ואפילו גנטיקה – כולם נחשבים לגורמים ידועים …