המדריך המלא לפדיקור ביתי

הקיץ בפתח, ואיתו, מגיעה עונת הסנדלים. כפות הרגליים המסכנות והלבנבנות שלנו, שחורף שלם נחנקו בתוך גרביים עבות, נעליים סגורות או מגפיים, עומדות להיחשף לשמש. ולא רק עומדות להיחשף לשמש, הן תהיינה מוצגות ככה, לעיני כל הרואים אותנו. זהו בדיוק הזמן לעשות להן טיפול 10,000 שכולל הכל, קצת זמן פינוק לעצמנו (מה רע? מגיע לנו לגמרי).

אם את מאלה שמרחו לק בפעם האחרונה על ציפורני הרגליים בסביבות ספטמבר בשנה שעברה, זו ההזדמנות שלך להסיר אותו. אם הוא מתעקש להידבק לשם (מסכן, התרגל) אל תגרדי אותו במכשיר חד או תשפשפי אותו עם צמר הגפן ומסיר הלק. קחי פיסת צמר גפן טבולה במסיר לק, והצמידי אותה לציפורן הצבועה במשך מספר שניות, לאחר מכן, פשוט נגבי איתה את הלק שנמס.

עושים אמבטיה לרגליים – זה החלק הכיפי: מלאי גיגית במים פושרים, הוסיפי לה שבר פצצת אמבטיה קנויה (או כזו שתוכלי להכין בעצמך מרבע כוס קורנפלור, חצי כוס סודה לשתיה, כפית מלח לימון, 2.5 כפיות מלח רגיל, כמה כפות שמן קוקוס, כמה טיפות של שמן אתרי בריח האהוב עליך וכמה טיפות צבע מאכל). תוכלי לבצע פילינג ביתי מקמח תירס טחון דק בצירוף סבון הגוף הנוזלי האהוב עליך או כל מה שיעשה לך תחושה כיפית ברגליים ב-10 הדקות שאת משרה אותן. כשעור הרגליים והציפורניים מתרככים (והעור הופך לוורדרד), זה הזמן לנגב אותן ולעבור לשלב הבא.

מטפלים בציפורניים – קצצי את הציפורניים בקו ישר בעזרת קוצץ ציפורניים (ולא מספריים, הן מפצלות ושוברות אותן), אם הציפורניים מוכתמות בצבע צהוב מהלק שהיה עליהן, שייפי אותן בבאפר עדין. שייפי גם את הקצוות שלהן למניעת חלקי ציפורן בולטים.

מסירים את העור הקשה – כאן, אנחנו מתחלקות לשתיים: הממיסות והמשייפות. ההמסה נעשית בחומרים כימיים אשר מכילים חומצה בריכוז גבוה וניתן לקנות אותם (עם הוראות שימוש מפורטות) בבתי מרקחת. שיוף העור הקשה נעשה על ידי פומפיית מתכת או אבן שיוף בתנועות מעגליות באזורים בהם הוא מצוי (והתרכך בזכות אמבטיית הרגליים הממושכת שעשינו קודם).

מריחת הרגליים בקרם – יש המון קרמים המיועדים לטיפול ברגליים. אליהם תוכלי להוסיף מספר טיפות שמן עץ התה (לטיפול בפטריות ציפורניים ורגליים), לבנדר (להרגעת העור) או כל שמן אתרי אחר שריחו חביב עליך. חשוב להקפיד שהקרם יהיה עשיר אבל לא עשיר מידי, כדי שלא תישארי ברגליים שמנוניות. אם הקרם לא נספג במלואו, תוכלי לנגב אותו (בעדינות) במגבת נייר, לפני שאת עוברת לשלב הבא.

מריחת הלק – כמה דברים חשובים: קודם כל, לפני מספר דקות מרחנו קרם על הרגליים, ולכן, הלק עלול שלא להימרח טוב על הציפורניים. מה עושים? קחי מגבת נייר טבולה במסיר לק (לא צמר גפן שעלול להשאיר סיבים) ועברי על הציפורניים לפני מריחת הלק.

דבר נוסף: לק צבעוני, כאשר הוא נמרח ישירות על הציפורן, יוצר כתמים צהבהבים מכוערים. לכן, הקפידי תמיד (כן, גם ברגליים!) למרוח שכבת בסיס לפני הלק הצבעוני.

דבר שלישי: אחרי הלק הצבעוני (שמרחת בשכבה אחת או שתיים, תלוי בגוון), מרחי שכבת לק שקוף, מייבש או טופ. הלק על אצבעות הרגליים פגיע לא פחות מזה שעל אצבעות הידיים ושווה להשקיע בו עוד חצי דקה של עבודה, שתגרום לו להחזיק מעמד עוד כמה ימים.

זהו,

עכשיו את וכפות רגליך מוכנות לקיץ ולחוף הים.

כדאי לבדוק גם

10 טיפים למריחת המסקרה בצורה מושלמת

חורף, גשום, קררררר… אנחנו עטופות בסוודרים, צעיפים ומעילים… כל כך עטופות, שלפעמים רק העיניים שלנו …

הסרת שיער בלייזר – כל מה שחשוב לדעת

לפעמים, נדמה שאם הייתי מחברת את כל רצועות השעווה שעשיתי שימוש בהן בחיי הבוגרים, הייתי …

האם דאודורנט אכן טוב לנו?

כל מי שאי פעם נסע באוטובוס ביום חם ולח, מצא את עצמו תוהה, למה לא …