סבוקלם

בית מרקחת – סבוקלם

בעבר, טיפוח העור בכלל ועור הפנים בפרט היה נחלתם של מעטים. המודעות לטיפול נכון, בריא ומזין של עור הגוף והפנים הייתה מוגבלת ביותר. היו שהשתמשו בעצות סבתא, מרחו על פניהם שמן זית, מסיכות טבעיות שכללו אבוקדו ושאר ירקות. היו שסמכו על הגנים שירשו מהוריהם וזכו לעור פנים חלק, נעים וללא קמטים.

בחלוף השנים הולכת וגדלה המודעות לנזקי העור, לצורך לטפח ולטפל בו בצורה המותאמת בדיוק לצרכיו תוך החיוניות בהזנתו כל הזמן. שיקומו במידת הצורך הן לטווח הקצר והן לארוך. היכולת והכלים להתמודד עם עור רגיש המתבטא באדמומיות, גירוי, סבוריאה, פצעונים.
כפועל יוצא מכל אלה הלך והתבסס עולם שלם של מוצרי טיפוח וטיפול היפואלרגניים, המותאמים במיוחד לעור רגיש. סבוקלם מציעה באמתחתה את כל הפתרונות והתכשירים לטיפוח, העשרה והרגעת העור. חשוב לציין כי כל מוצרי סבוקלם מורכבים מחומרים טבעיים בלבד ומבוססים על צמחי מרפא.
לפני שנכנסים בעובי הקורה ויוצאים למסע בעקבות סבוקלם, חשוב להעמיק יותר בכל הקשור לתאי העור בגופנו, כדי לקבל את התמונה הכוללת. כל תאי העור מתחלפים בקצב מהיר, ומושפעים בקשר ישיר ממצב הבריאות והתזונה בו האדם נמצא. כדי שיתחדשו תאי העור בצורה הבריאה והנכונה, יש להקפיד כי לא נחסך מהגוף כל מרכיב חיוני הכולל, ויטמין A ויטמין C וחומצות שומן חיוניות. חוסר באחד ממרכיבים אלו ישפיעו באופן מיידי על העור ומצבו.
סבוקלם נותנת מענה הן על-ידי תכשירים והן על-ידי כמוסות כתוסף תזונה:
כמוסות סבוקלם: לתפקוד תקין בכלל ולשימור וחידוש תאי העור בפרט זקוק הגוף לוויטמינים ומינראלים רבים, חלקם אינם נספגים כראוי בגוף עקב גורמים כאלה ואחרים המעכבים זאת, כדוגמת מצב נפשי של לחץ, מתח, צריכת אלכוהול, עישון וכדומה. תוסף התזונה כמוסות סבוקלם מאפשר לגוף לקבל את כל הכמות החיונית עבורו של כל אותם מרכיבים. הכמוסות מורכבות מצמחי מרפא, וויטמינים ורכיבים נוגדי חמצון המגנים על העור מפני נזקי השמש, מאטים את נוכחות הקמטים ושומרים על עור רענן, רך ונעים.
תכשירי/מוצרי סבוקלם הכוללים:
סדרת מוצרים לטיפול בעור רגיש: מציעה שילוב של טיפוח העור לצד טיפול ברגישויות ובעיות עור. החל מדאודורנט לעור רגיש, קרם לחות טיפולי לעור אדמומי, מגורה, סבוריאה, רגיש. קרם לחות השומר ומאזן את הלחות בעור, מתאים לכל סוגי העור, מרגיע את העור. סרום טיפוח המחזק את פעולת קרם הלחות ומרגיע עור אדמומי ומגורה. קרם פנים המיועד לעור יבש, וכלה בקרם עיניים וצוואר, קרם ניקוי, מי פנים, קרם גוף ואפילו שמפו נגד קשקשים.
סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג לעור רגיש: מציעה קרם פנים, קרם הזנה, ג'ל לקונטור העיניים, פיטו סרום לטיפול אינטנסיבי. כל אלה ועוד מיועדים להאטת תהליך הזדקנות העור, לשמירה על לחות, זוהר ורעננות העור.
סדרת מוצרים למתבגרים וצעירים: מיועדת לטיפול בפצעונים, אקנה ולמניעת הופעת פצעונים חדשים.

כדאי לבדוק גם

7 תרופות סבתא לטיפול בכוויות

כל מי שניסה להכין לעצמו ארוחה אי פעם, יודע כי כוויות נחשבות לצרה רצינית. ברוב …

5 מסיכות אנטי אייג'ינג להכנה ביתית

מוצרי האנטי אייג'ינג הקוסמטיים (והיקרים!) מכילים ויטמינים וחומרים בסיסיים המצויים במטבח הביתי שלנו. אם כך, …

5 שיטות להעלמת שקיות שחורות מתחת לעיניים

עייפות, זיקנה, מתח נפשי, עודף אלכוהול, חוסר שינה, ואפילו גנטיקה – כולם נחשבים לגורמים ידועים …