משאבת חלב מדלה

מדלה | medela

חברת מדלה מגיעה משוויץ ונחשבת כיום למותג המוביל בעולם של משאבות החלב לאמהות מניקות. המוניטין של חברת medela הולך לפניה והיא מובילת השוק במגוון שווקים בכל העולם, כולל בישראל בה היא נחשבת לבחירה המועדפת על אמהות ועל בתי חולים למשאבות חלב. מוצרי מדלה כוללים קטלוג נרחב ועשיר מאוד בתחום ההנקה ומשאבות החלב, כולל שפע מוצרים משלימים, אביזרים, פתרונות האכלה חדשניים ועוד. בבית המרקחת מדי לינק תוכלו למצוא את כל מוצרי ההנקה והשאיבה המתקדמים מבית מדלה, תוך מתן מענה מושלם להורים המבקשים להזין את תינוקם באופן האופטימאלי וכמובן תוך דגש על מחירים תחרותיים.

לחצו כאן למוצרי מדלה במחירים הזולים בישראל!

אנו מבינים היטב כי בתור הורים לתינוק אחד או אפילו לכמה תינוקות יונקים, רמת ההוצאות שלכם גבוהה מאוד, אך עם זאת אתם רוצים את הכי טוב עבור תינוקכם – לכן אנו מקפידים לשמור על תמחור אטרקטיבי ולהיות מובילי השוק הישראלי לגבי מוצרי מדלה ומוצרי תינוקות אחרים. בנוסף, במדי לינק ממליצים על הנקה כפיתרון התזונתי הטוב והמזין ביותר עבור תינוקות ואנו רוצים לאפשר את מירב ומיטב האפשרויות לאמהות מניקות שגם צריכות זמן לעצמן, שצריכות לחזור לעבודה וכן הלאה.

כבר עם הקמתה בשנת 1961, חברת מדלה השוויצרית התמקדה בפיתוח אביזרים ברמה רפואית, בדגש על משאבות חלב לאמהות מניקות, לשוק הפרטי ולבתי חולים. לאורך השנים החברה פתחה פעילויות בכל רחבי העולם וכן התפתחה לתחומי ציוד רפואי אחרים – בעיקר בתחום השאיבה ומוצרי ואקום לתעשיית הבריאות והרפואה.

המשאבות הטובות ביותר – התאמה אישית מלאה

מדלה מתמחה כאמור בפיתוח וייצור משאבות חלב, אלו המשאבות הטובות ביותר, הפופולאריות ביותר בעולם והאמינות ביותר מבחינת ביצועים ואפס תקלות. מדלה מציעה מגוון דגמים ואפשרויות התאמה אישית לרצון, לתקציב וכן הלאה – החל ממשאבות ידניות פשוטות ושקטות במיוחד ועד משאבות חשמליות כפולות ועוד שפע אביזרים ומוצרים משלימים.

פתרון נוח ונגיש, והטוב ביותר לאם ולתינוק

שימוש במשאבת חלב מהווה פיתרון נוח ונגיש ביותר, השילוב המושלם בין בחירה בהנקה כפיתרון התזונתי העיקרי עבור התינוק לבין הצרכים והאילוצים של מציאות החיים המודרנית. באמצעות משאבת החלב של מדלה את יכולה לשאוב חלב בנוחות ולאפשר לתינוקך לאכול את חלב אימו, גם בבקבוק ובמסגרות שונות, זהו פיתרון אידיאלי לחלוקה בנטל ההאכלה בלילות לצד האבא ולעוד מכלול של מצבים ורצונות – כל זאת מבלי לפגוע בתזונה ובהתפתחות התקינה של התינוק.

כיום אין ספק כי ההנקה היא הבחירה האידיאלית מבחינת הזנת התינוק, יצירת קשר רגשי בין האם לתינוק ועוד מגוון יתרונות פיזיולוגיים, רגשיים, בהווה ולטובת העתיד. המוצרים של מדלה הינם מתקדמים מאוד, מושקעת בהם פעילות מחקר ופיתוח משמעותית ותמידית והם מותאמים במיוחד לצרכים של האם המניקה ולצרכי התינוק.

לא רק משאבות חלב – מגוון מוצרים להנקה והאכלה

אמנם מדלה ידועה בעיקר בתור היצרנית המובילה של משאבות חלב, אך למעשה החברה מציעה מגוון מוצרים נוספים הקשורים להנקה ואשר מקלים על הורים. כך, מוצרי מדלה כוללים בקבוקי האכלה מיוחדים המדמים באופן מושלם את פטמת האם, בקבוקי אחסון לחלב, שקיות הקפאה לחלב השאוב, מחמם בקבוקים, מגני פטמות, ערכות להזנה משלימה, מכשירי סטריליזטור לחיטוי, פטמות לבקבוקים וכמובן שלל חלקי חילוף וחלקים משלימים עבור משאבת חלב מבית מדלה.

מדלה מספקת לאמהות מניקות חבילה מקיפה ומושלמת של מוצרים, כאשר כולם מוכוונים לסיוע לאם לשמור על שגרת האכלה של חלב אם, על איכות החלב, על נוחות התינוק וכמובן על בטיחות ללא פשרות.

אנו במדי לינק שמחים להציע לך את המוצרים המצוינים והאמינים של מדלה, באמת הבחירה האופטימאלית לך ולתינוק!

כדאי לבדוק גם

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …

7 טיפים להנקה כשתינוקך מתחיל לגדל שיניים

מהי בקיעת שיניים? התינוק שלך יתחיל את בקיעת השיניים שלו כאשר קבוצת השיניים הראשונה שלו, …

5 כללים לבחירת שם לתינוק

בחירת שם לתינוק החדש שלכם עלולה לעתים קרובות להפוך למטלה מפרכת. בנוסף לאפשרויות שאתם, הורי …