הריון

פרינטל – מולטי ויטמין לאישה בהריון

הריון הוא תהליך מופלא, מרגש ומרתק, תהליך היוצר חיים! בגלל מורכבותו של ההריון והעובדה שאת מייצרת בבטנך תינוק, התזונה ואורח החיים הם מרכיב משמעותי ואף קריטי בשמירה על בריאותך ובריאות תינוקך. זוהי אחת התקופות הרגישות ביותר במהלך החיים שבהן חשוב מאוד להקפיד על תזונה נכונה, על קבלת על רכיבי התזונה הנדרשים לך כאמא המגדלת בבטנה תינוק ולתינוק על מנת להתפתח בצורה האופטימאלית. במציאות החיים המודרניים, קל מאוד להגיע למצב של חוסר תזונתי בהריון, לכן נשים רבות בוחרות ליטול תוספי תזונה מתאימים – עוד לפני הכניסה להריון בהתאם להמלצות הרפואיות העדכניות. אחד המוצרים הפופולאריים והרלבנטיים ביותר הוא מולטי ויטמין לנשים בהריון – מוצרים הנכללים בקטגוריה של פרינטל.

המונח פרינטל (Prenatal) משמעותו "לפני לידה", לא מדובר על מוצר ספציפי כזה או אחר אלא על מוצרים ותכשירים המיועדים לנשים בהריון (ולתינוקות שלהן כמובן) ולעיתים גם לנשים מניקות. חשוב להבין זאת, אם את מחפשת מוצר פרינטל מולטי ויטמין לאישה בהריון אז ישנם מוצרים רבים ושונים זה מזה מבחינת מרכיבים ומינונים. באתר מדי לינק ניתן למצוא מוצרים איכותיים ויעילים במיוחד עבור נשים בהריון והתפתחות תקינה של העובר. באתר מקפיד לעבוד רק עם מותגים מובילים, יצרני איכות מישראל והעולם וזאת תוך הקפדה בלתי מתפשר על בדיקות איכות ובטיחות לאורך כל שלבי הייצור וההספקה.

רצוי להתייעץ עם רופא הנשים שלך

כמו לגבי תוספי תזונה ותכשירים טבעיים אחרים, בהחלט רצוי להיוועץ ברופא הנשים שלך המלווה אותך בתהליך ההריון לגבי סוגי התוספים שאת צריכה או יכולה לצרוך. יש משמעות לתרופות אחרות שאת עשויה לצרוך, לתוצאות של בדיקות דם, מצב בריאותי קיים וכן הלאה. לכן, על מנת להימנע מתופעות לוואי, צריכת יתר או שאר תופעות בעייתיות, רצוי לרכוש תוספי תזונה ומוטי ויטמין לאישה בהריון רק לאחר אישור של גורם רפואי מוסמך.

כל המיקרו נוטריאנטים שהגוף זקוק להם בהריון

בתזונה יש חלוקה למקרו נוטריאנטים ולמיקרו נוטריאנטים – הכוונה בנוטריאנטים היא לרכיבי תזונה. המקרו הם פחמימות, שומנים וחלבונים והמיקרו הם כל אותם ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט שהגוף זקוק להם בכמויות קטנות על מנת לתפקד וכמובן שעל מנת לגדול ולהתפתח. תוסף תזונה פרינטל מולטי ויטמין להריון הוא מוצר המכיל את כל או רוב רכיבי התזונה הזעירים הללו שהגוף זקוק להם בכמויות קטנות. זאת כדי למנוע חוסרים ולאפשר תפקוד אופטימאלי שלך ושל ההריון כולו בהתאם להמלצות הרפואיות המקובלות כיום. אך כמובן שמוצרי פרינטל הינם ייחודיים להריון וללידה, לכן ריכוזי החומרים הפעילים, בחירת המיקרו נוטריאנטים והשילובים הפנימיים בין החומרים נקבעים כך שתתקבל תוצאה אופטימאלית להריון.

יש ויטמינים ומינרלים שהגוף זקוק ליותר מהם בהריון (למשל חומצה פולית וברזל) וכמו כן יש ויטמינים שיש להקפיד לא לצרוך יותר מדי מהם (ויטמין A למשל). לכן חשוב מאוד שאם את בוחרת לצרוך מולטי ויטמין, אז הקפידי לבחור מוצר פרינטל מולטי ויטמין לנשים בהריון.

בנוסף, יש מוצרי פרינטל מולטי ויטמין הכוללים גם חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה שלוש, חומת שומן ההכרחית להתפתחות תקינה של המוח ומערכת העצבים. יש חשיבות גם למבנה הכימי של המרכיבים השונים בתוך פרינטל מולטי ויטמין. כך יש ויטמינים ובעיקר מינרלים שיכולים להגיע בצורות כימיות שונות, כאשר לכל צורה יכולת ספיגה שונה וחשוב לבחור מוצרים עם רכיבים שהגוף שלך יכול לספוג ולנצל.

מוצרי פרינטל במדי לינק

באתר מדי לינק מושם דגש מיוחד על נשים בהריון והתפתחות תקינה של ההריון. האתר מציע ניסיון עשיר בתחום מורכב ומיוחד זה וכולל בקטלוג המוצרים רק מוצרי פרינטל איכותיים, בעלי מינונים נכונים, חומרי גלם מעולים, מוצרים העונים על הדרישות הייחודיות בתקופת ההריון, לאחר הלידה ובתקופת ההנקה.

כדאי לבדוק גם

איך לגדל ילדים חכמים יותר?

גם אם תמיד חשבתם כך, כעת יש לכם אישור מדעי-רשמי: הילדות נחשבת לתקופה קריטית בהתפתחות …

7 טיפים להנקה כשתינוקך מתחיל לגדל שיניים

מהי בקיעת שיניים? התינוק שלך יתחיל את בקיעת השיניים שלו כאשר קבוצת השיניים הראשונה שלו, …

5 כללים לבחירת שם לתינוק

בחירת שם לתינוק החדש שלכם עלולה לעתים קרובות להפוך למטלה מפרכת. בנוסף לאפשרויות שאתם, הורי …