צינון

טיפול טבעי באלרגיה עונתית

אם במהלך חילופי העונות האלרגיות מתחילות להתפרץ אצלך, לצד תרופות שונות, מומחים רבים ממליצים לפנות אל "אמא טבע" לצורך טיפול והפגת התסמינים. ישנו מגוון רחב של מוצרים ותכשירים ייעודיים לטיפול באלרגיה עונתית ובאלרגיות בכלל, כאשר אנו במדי לינק מציעים את המותגים המובילים והמוצרים היעילים בתחום. תרופות מעובדות להקלה והפגת אלרגיות, עונתיות ולא עונתיות, עשויות לגרום לתופעות לוואי כגון עייפות בעוד שטיפול טבעי באלרגיה עונתית לא מייצר תופעות לוואי כאלו, הוא מספק הקלה יעילה והינו אפילו מרגיע ומשרה שלווה מסוימת.

אלרגיות עונתיות – משמעות החורגת משינויי מזג האוויר

עבור מי שסובל מאלרגיות עונתיות, חילופי העונות משמעותם הרבה יותר משינויים במזג האוויר, תכנון חופשה או החלפת המלתחה. אלרגיות עונתיות גורמות אצל אנשים רבים להתפרצויות של תסמינים שונים, בעיקר בדרכי הנשימה ובעור – למשל התעטשויות, תחושה של גודש באף, קשיי נשימה, שיעולים, גירודים בעור, פריחה וכיוצא באלו. האלרגיות האלו נגרמות למשל מאבקני פרחים וצמחים המשתחררים לאוויר בחילופי העונות. הגוף מבטא תגובה אלרגית פעמים רבות דרך העור – האיבר החשוף ביותר לסביבה החיצונית – ודרך דרכי הנשימה.

מגוון טיפולים טבעיים לאלרגיות עונתיות – מצמחי מרפא ועד הומיאופתיה

שימוש במוצרים טבעיים, המגיעים מהטבע, עשוי להיות יעיל מאוד בהתמודדות עם אלרגיה עונתית והשפעותיה על הגוף. מוצרים טבעיים אלו יכולים אף להיות יעילים כנגד תגובות אלרגיות אחרות החורגות מאותן אלרגיות עונתיות המשפיעות על כל כך הרבה אנשים. מגוון המוצרים הטבעיים לטיפול באלרגיות והקלה על תסמיני האלרגיות העונתיות הינו גדול מאוד ורק הולך ומתפתח עקב פיתוחים טכנולוגיים ומדעיים וכמובן שעקב דרישה מהותית בקרב צרכנים רבים המבקשים פתרונות יעילים אך כמה שיותר טבעיים וקרובים למקור. מוצרים רבים המיועדים לטיפול והקלה על אלרגיות עונתיות מבוססים על צמחי מרפא ועשבי בר למיניהם, על סמך ידע מדעי עדכני וכמובן שיש שפע מוצרים המתבססים על ידע מסורתי עתיק יומין מגישות רפואיות שונות כגון רפואה סינית, רפואה איורוודית וכן רפואה עממית מאירופה, המזרח התיכון ואזורים אחרים בעולם. בנוסף, המוצרים הטבעיים לטיפול באלרגיות כוללים גם תכשירים הומיאופתיים שונים ומקצועיים. גישות אחרות של טיפול טבעי באלרגיה כוללות למשל שימוש בכמוסות אומגה 3, שטיפות אף בתמיסת מי מלח ושימוש בתבלינים מסוימים כגון כורכום וכמון.

מוצרים מבוססים ומוכחים

במקרים רבים מאוד של טיפול טבעי באלרגיה עונתית לא מדובר על עוד "תרופת סבתא" אלא ממש על מוצרים וחומרי גלם מבוססים ומוכחים. לחומרי גלם רבים וכן למוצרים ייעודיים מוכנים יש תוצאות מרשימות מאוד במחקרים קליניים מדעיים, כאשר לרבים אחרים יש ביסוס מהותי בגישות עתיקות ומסורתיות של רפואה עממית. רבים מאותם מוצרי טיפול טבעי באלרגיה עונתית מספקים באופן טבעי ובטוח לחלוטין תוצאות זהות ואף וטובות יותר מתרופות אנטיהיסטמין רבות ופופולאריות.

במדי לינק תוכלו למצוא מגוון מוצרי טיפול טבעי באלרגיה עונתית, מבית המותגים המובילים, מגוון רחב להתאמה אישית מלאה ומחירים מעולים!

כדאי לבדוק גם

10 מיתוסים חורפיים וקרירים

רוצה לארגן לעצמך חורף חמים ובריא יותר השנה? לפני כן, עדיף שתיפטרי מהמיתוסים הבאים. כמה …

האם ויטמין C ואבץ ינצחו את ההצטננות?

ה"משוגעים לבריאות" אינם מחכים שהמחלות תגענה אליהם, הם מקדימים ותוקפים אותן ראשונים. ג'ני ספרינג, בת …

צינון

איך להתמודד עם עונות המעבר

עונות המעבר בישראל הן העונות הנוחות ביותר מבחינת מזג האוויר. עונות שאינן מתאפיינות בשרב קיצי …